2011. október 30., vasárnap

125 literes Akvárium szekrénnyel - Jelenlegi ára: 15 000 Ft

Eladó a 125 literes, számomra nagyon kedves és megbízható Juwel akvárium szettem
6 évig okozott örömet jelenlétével és megszerettük nagyon, de most egy jóval nagyobbra cserélünk
az akvárium mérete 80*50(magas)*36
tartozékok:
- a képen látható szekrénnyel
- tetővel
- háttérrel
- belső, többrszörös szűrővel
- Diffuzorral, ami a levegőztetést látja el
- hozzá való fűtéssel
- fabrikált világítással
(nem tartozék a képen látható növény és egyéb fa, kő, hal stb. )
Amit tudni kell:
- a hátteret én szereltem be.
- Az eredeti világítás elromlott. Én fabrikáltam helyette másikat.
- az eladás oka, hogy egy nagyobbra váltottunk
 


Jelenlegi ára: 15 000 Ft

Az aukció vége: 2011-11-04 23:30
. 125 literes Akvárium szekrénnyel - Jelenlegi ára: 15 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése